Pagina's

07-03-2014

Shoplog #3 Primark & Flying Tiger

Alweer mijn 3e shoplog. Ben ik de enige, die het opvalt dat ik vaak shop? Anyways, vandaag (5 maart) ben ik wezen shoppen. Ik upload het op jullie vandaag, anders zijn er gewoon te veel shoplogs achter elkaar :)

Let's begin, instead of talking about nothing!




Dit shirt heb ik van de Primark. Vandaag heb ik (mede door de drukte) mijn slag niet kunnen slaan. Maar gelukkig kwam ik dit leuke shirtje tegen. Toen ik de print zag, trok ik hem enthousiast uit de stapel. Ookal staat er op het shirt zelf dat het maat 10 is, ik heb maat 6 (32) en dit shirt viel aan de kleine kant. De hals is bijna te groot, maar voor 3€ kan ik hem niet zo zielig laten liggen.

 

Kaarsje! Bij de kassa van de Primark, zag ik kaarsjes liggen. Aangezien ik al de geur Vanilla heb, had ik snel een groene mee gegraait. Hij ruikt heel fris, hij heet Fresh Cotton en kostte 1€. 



Twee zilveren emmertjes! Ja! Ik wilde even naar de Flying Tiger en zag deze liggen. Ik ga er zelf plantjes in kweken, dat leek me een heel lente-achtig en sfeervol idee. Per stuk kostten ze waarschijnlijk 0,50€ aangezien er op het prijskaartje 2 voor 1€ stond.

 

Dus vandaar dat ik ook dit leuke, schattige gietertje heb meegenomen. Eigenlijk zag ik eerst het gietertje, maar had ik hem toen niet meegenomen. Dus ben toch even terug gelopen en heb dit blauwe gietertje meegenomen voor 3€. 

Verder heb ik bij de McDonald's ook een cheeseburger en een McFlurry Chocolate Chip gehaald. Ze waren beide overheerlijk!

Dit was mijn dagje in Eindhoven. En als je je afvraagt, waarom altijd Eindhoven? Dat is omdat ze in Eindhoven echt leuke winkels hebben. 

Tip: Bij de American Today in Eindhoven (zit in de kleine Blob) kan je Nerds, Runts, Reeses en nog enkele andere producten van de American Candy lijn kopen. Je moet hiervoor wel even naar de kelder. In prijs scheelt het ongeveer 1 euro!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten