Pagina's

08-03-2014

Review #2 Brush Tangle Free, Kruidvat

Brush Tangle Free - Kruidvat
Vrolijk wandelde ik de Kruidvat in. Mijn ogen vielen vrijwel meteem op de blauwe borstel. Ik was er niet super naae opzoek, maar ik wilde hem wel hebben. Blij haalde ik hem uit het rek, er was ook nog een roze variant. Eenmaal thuis heb ik hem geprobeerd, dus laten we beginnen met mijn review!
 
 
 





Prijs
€7,99. Deze prijs vind ik opzich wel een normale prijs voor een borstel. Of course, ik heb al een simpele, big size brush van Flying Tiger (€2,-) maar ik wilde deze gewoon uitproberen.
 
Kleur
De blauwe kleur vind ik echt mooi. Het is en soort De achterkant is zwart. Deze kleuren vind ik goed bij elkaar passen.
 
Vorm
De borstel heeft de vorm van een druppel die vervormd is naar een muzieknoot. Het uistekende, blauwe deel zonder tanden is plat. De hele zwarte achterkant is bol, hierdoor ligt de borstel lekker in je hand.
 
Tanden
De tanden zijn blauw. Er zijn 9 rijen tandsoorten naar het midden toe. (1= kleinst, 4= grootst) Vanuit buiten naar binnen heb je: 4, 1, 2, 3, 1, 2, 3, 2, 1. De tanden zijn zeer flexibel.
 

Breekbeerheid
De breekbaarheid van deze borstel is waarschijnlijk zeer klein, aangezien ik hem net op de grond ga gooien. Nadat ik hem uit de verpakking heb gehaald, zat er op de zwarte kant een plastic stukje, om beschadigingen te verkomen. Ik heb hem eraf gehaald en op een tafel gelegd, jammer genoeg zitten er nu al krassen op. De krassen zijn waarschijnlijk ook ontstaan door mijn nagels.
 
Gebruikbaarheid
De borstel is fijn te gebruiken. Op de verpakking stond dat hij makkelijk en pijnloos klitten verwijdert. Ik moet zeggen dat dat wel klopt. Hele fijne en mooie borstel.
 
Conclusie
Deze Brush Tangle Free voor €7,99 raad ik dus zeker aan. Eerder kon je hem ook kopen bij de kapper, maar daar hbben ze vaak geen extra vasthoud stukje.

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden, en ik hoor maar al te graag jullie reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten