Pagina's

25-03-2014

Column #3 What's on my IPod?

What's on my IPod?
Allereerst; ik heb een IPod 5G, een blauwe. Hij is echt heel fijn en snel :)
Maargoed, get to the point. Wat staat er nou op mijn IPod?





Ik heb 16,2 GB vrij -en 11,7 GB in gebruik-
Ik heb:
  • 28 liedjes; eerst 1000 maar ik had een verkeerde update erop gezet dus toen waren ze foetsie.
  • 3 video's
  • 10 foto's; gisteren even alles eraf gedumpt.
  • 57 apps
Het lijkt me vrij voor de hand liggend, dat ik niet elke app ga laten zien. Want dan zou ik mijn hele dag verspillen -die ik overigens ook nodig heb voor de toetsweek.

Social Media
Google Plus gebruik ik om met mijn opa en familie te communiceren, net als Skype.
Facebook, Snapchat, Instagram en Twitter lijken me vrij logisch.
Blogger gebruik ik om af en toe mijn blog te uploaden.
Flickr om foto's te uploaden; want via dit appje blijft de kwaliteit geweldig.
Wattpad is niet echt Social Media, het is een site waarop je je zelfgeschreven boeken kunt uploaden.


Dit is hoe mijn profiel er op Wattpad uitziet. Eigenlijk heb ik nog wat andere accounts, maar die gebruikte ik om een ander soort boeken online te zetten. Op Wattpad heb ik dus 3 boeken aangemaakt. Ik heb 23 volgers, ofwel fans. Ik volg 6 mensen en anderen hebben 46x op mijn boek gevote. Hele fijne app!

De rommel categorie.
Contacten, calculator en Dictafoon zijn standaart apps. Meta voor school, ik denk dat die app vrij bekend is. Roamler is een app waarop je geld kunt verdienen. Je moet dan bijvoorbeeld naar de Jumbo en een foto maken van het schap. Ik zit op de 600xp. XP kan je krijgen door opdrachten te doen. Gemiddeld kun je vanaf 1000 XP echt geld verdienen.
Weet ik veel, is gewoon de app van het TV programma.
Pinterest gebruik ik om leuke, simpele DIY's op te zoeken en Kruidvat gebruik ik om de acties bij te houden. Erg handig.

De camera appsHier heb ik in totaal ongeveer 20 apps van. Ik kan sommige gewoon niet verwijderen... Anyways, de fijnste vind ik PicsArt en VSCOcam. Ze zijn allebei gratis te downloaden. PicsArt heeft eigenlijk elke mogelijkheid als optie, en VSCOcam kan zo'n mooi grijs laagje over een foto heen leggen.

Nog meer camera apps. Hiervan is mijn favoriete Camera Plus. Volgensmij is deze ook gratis. Hij heeft niet heel veel effecten, maar ik vind de effecten hiervan wel mooi. PowerCam kost geld, ik heb hem gratis; ik weet ook niet hoe, maar hij was er ineens gratis... Hij is wel fijn, alleen ik gebruik hem niet veel. Op PowerCam kan je je favoriete effecten toevoegen aan een tab zodat je ze meteen ziet.

Spellentjes en nog wat andere dingen.
I know, ik heb maar 6 spellen. Flappy Bird; heel bekend. Mijn highscore is -opent even snel de app- ... -gaat dood- ... 121. De Sims Freeplay is echt een mega bestand. Soms heb ik zo'n tijd dat ik er aan verslaafd ben, maar dan komt er een lange opdracht waarbij je nog vaker erop moet spelen en dan heb ik er geen zin meer in... Ik zit in leven 27 volgensmij, en ik heb iets van 200.000 Simdollars. Iconmanis, een soort quiz met personages in cartoon figuur. Leuk, maar ik merk dat ik er echt weinig weet. 4 Plaatjes 1 woord, leuk, soms wel moeilijk. Ik denk dat jullie deze wel kennen. Bij ons op school was het een tijdje een rare. We continue, Mr. Flap. Eigenlijk een soort Flappy Bird, alleen hierbij vlieg je in een rondje. Een stuk moeilijker, en veel leuker naar mijn mening. Playground is -in tegenstelling tot de andere speel apps- een betaalde app. Ook deze heb ik gratis, waarschijnlijk door zo'n 'gratis apps' app. Je moet er bruggen mee maken, leuk maar af en toe echt lastig.  

Dit was alweer de What's On My IPod Column. Ik weet niet of je dit een Column kan noemen, maar goed. Ik hoop dat jullie dit een leuk stuk tekst vonden. Hebben jullie nog geweldige apps?

Love, Dani.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het altijd leuk om te weten wat anderen op hun mobieltje hebben staan!

    http://www.porcelainskulls.co.nr/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, wat een leuke apps!
    Liefs / http://www.just-litllethings.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen